۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۱

اخبار کوتاه ورزشی/

رقابت های والیبال نشسته جام رمضان در مشهد برگزار می شود

رقابت های والیبال نشسته جام رمضان در مشهد برگزار  می شود

مشهد - خبرگزاری مهر: رقابت های والیبال نشسته جام رمضان در مشهد برگزار می شود، استعدادهای خوبی در ورزش گلف خراسان رضوی وجود دارد، هدف تیم فوتسال فرش آرا قرار گرفتن در بین شش تیم بالای جدول است عناوین اخبار کوتاه ورزشی این استان هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی از برگزاری رقابت های والیبال نشسته جام رمضان در مشهد خبر داد.

هادی رضایی گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رقابت های والیبال نشسته از هفته آینده در مشهد آغاز خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات هر شب پس از افطار با حضور 6 تیم در سالن جانبازان مجموعه ورزشی تختی مشهد برگزار خواهد شد.

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی اظهار داشت: برنامه ریزی ها برای برگزاری مسابقات تنیس روی میز در ایام ماه مبارک رمضان نیز در حال انجام است.

استعدادهای خوبی در ورزش گلف خراسان رضوی وجود دارد

رییس هیات گلف خراسان رضوی گفت: در صورتی که شرایط لازم فراهم شود، استعدادهای بسیار خوبی در زمینه ورزش گلف در استان وجود دارد.

محسن پورتقی اظهار داشت: سال گذشته در نمایشگاه اوقات فراغت حدود 300 علاقه مند به ورزش گلف برای فعالیت در این رشته ثبت نام کردند که با توجه به کمی امکانات سخت افزاری توانایی پوشش این تعداد ورزشکار وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم تمرینات ورزشکاران را برنامه ریزی کرده ایم و حدود 60 گلف باز که 30 نفر از آنان را بانوان تشکیل می دهند در حال حاضر مشغول به انجام تمرین در استان هستند.

رییس هیات گلف استان تصریح کرد: مهمترین مشکلی که با آن مواجه هستیم بحث زمین تمرین و بازی است که با توجه به کمبود اعتبارات مالی، زمینی را که در مجموعه ثامن به گلف اختصاص داده شده به طور کل بی استفاده مانده و طراحی زمین مینی گلف در مجموعه شهید بهشتی انجام شده و برای اجرای آن به حدود 500 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

هدف فوتسال فرش آرا  قرار گرفتن در بین شش تیم بالای جدول است

سرپرست تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: با هدف قرار گرفتن در بین شش تیم بالای جدول تیم خود را بسته ایم.

علیرضا مرتضایی با اشاره به این مطلب اظهار داشت: تمرینات تیم را با حضور بازیکنان فصل گذشته به جز دو بازیکن که به آن ها نیاز نداشتیم، آغاز و سعی کرده ایم پایه های اصلی تیم از بازیکنان بومی باشند.

وی افزود: چند بازیکن تیم امید را نیز به تمرینات بزرگسالان اضافه کردیم تا بتوانیم از استعدادهای موجود در تیم های پایه باشگاه هم استفاده کنیم.

سرپرست تیم فوتسال فرش آرا مشهد ادامه داد: با توجه یه این که امسال بازیکنان ملی پوش ایران در تیم های مختلف لیگ برتر پراکنده شده و بازی می کنند قطعا شاهد لیگی سخت و بازی های حساس خواهیم بود و تلاش زیادی خواهیم کرد تا در این بازی های دشوار نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

مرتضایی اظهار داشت: با توجه به ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه در تیم و استفاده از بازیکنان توانمند استان، تمام تلاش خود را خواهیم کرد در بین شش تیم ابتدای لیگ برتر آینده باشیم.

فرهاد ظریف نقش موثری در موفقیت تیم ملی والیبال ایران داشت

رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: بازیکن خراسانی تیم ملی والیبال ایران، نقش موثری در موفقیت های این تیم در لیگ جهانی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، جواد ابراهیم زاده فخار با اشاره به بازی های درخشان فرهاد ظریف، لیبروی مشهدی تیم والیبال کشور در رقابت های لیگ جهانی والیبال، عنوان کرد: با توجه به سابقه دیرینه ورزش والیبال در استان نقش نمایندگان استان در درخشش تیم ملی بی تاثیر نبود.

تیم فوتسال منتخب تربت حیدریه و فرش آرا مشهد باهم دیدار می کنند

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تربت حیدریه از برگزاری دیدار دوستانه تیم منتخب این شهرستان در مقابل تیم لیگ برتری فرش آرا مشهد خبر داد.

حمیدرضا امینی گفت: تیم فوتسال منتخب شهرستان تربت حیدریه در یک دیدار دوستانه امروز 24 تیرماه به مصاف تیم لیگ برتری فرش آرا مشهد خواهد رفت.

وی افزود: این دیدار پس از افطار ساعت 21:30 در سالن نهم دی شهرستان تربت حیدریه برگزار خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تربت حیدریه همچنین از برگزاری رقابت های فوتسال جام رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: این رقابت ها در رده سنی آزاد با شرکت 19 تیم از 20 تیرماه در سالن شهید جلیلی شهرستان آغاز شده است.

 

 

 

 

کد خبر 2097131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha